Як опинитись в США?

05:23


Саме з цього я почну розповідь про життя в Америці. Як сюди потрапити? Мій досвід. Максимально по можливості писатиму про актуальні питання щодо Америки. І так, поїхали!

Як я опинилась в США?
Більшість людей знають про лотерею Green Card, саме по ній я, як емігрант виїхала. Хочу відкрити людям очі на те, що вони часто мають хибну думку про саму лотерею.


1) виграти в лотерею - це ще не означає, що ви отримаєте грін карту! Чому? А все тому, що після виграшу лотереї (наголошую! лотереї а не грін карти!) необхідно пройти медогляд та співбесіду в американського консула в Посольстві США в Україні. Остаточне рішення прийме консул і можливо вручить вам звичайний папірець, на якому буде вказано "Вітаємо, ваша віза схвалена". Аж тоді можна плескати в долоньки і радіти :)

2) участь в лотереї є БЕЗКОШТОВНОЮ! Ви можете самостійно заповнити анкету на сайті https://www.dvlottery.state.gov/ . Зверніть увагу, ви отримаєте код після заповнення анкети, збережіть його і не загубіть! Якщо ви його загубите, то рахуйте, що все втрачено!!! Відновити його не буде жодного шансу!

3) ви помиляєтесь, якщо думаєте, що після приїзду в США по грін карті Америка на початках вам буде чимось допомагати (житлом, роботою, грошима і т.д.). Це не правда! Ви маєте мати все необхідне з собою!

4) вам тільки здається, що Америка прекрасна з того боку океану :) Якщо ви їдете в Америку в рожевих окулярах, то готуйтесь до того, що ваше уявлення зруйнується на першому тижні (приблизно). Мені було легко, так як я, ще будучи в Україні, готувала себе морально і це допомогло! Рекомендую! Готуйтесь до труднощів, зміни менталітету, і взагалі всіх бачень (так вам буде морально легше).

Так, Америка прекрасна країна можливостей і я не перестаю нею любуватись, але завжди пам'ятайте, щоб тут чогось добитись, потрібно багато докласти зусиль!

Якщо у вас виникли питання щодо статті, пишіть мені сюди коментарі або у фейсбук https://www.facebook.com/joanna.ua
Яка тема наступної статті вам була б цікавою? Можете писати мені на e-mail: emmakravcsv@gmail.com




You Might Also Like

0 коментарі