Користь морської солі

16:03

 Перш за все хочу привітати всіх моїх читачів
 з Новим Роком та Різдвом Христовим!
  ...та присвятити свою першу статтю в цьому році морській солі. Чому саме їй? От вам і відповідь, тому, що я її отримала в подарунок на новорічні свята і була в захваті від її дії на мій організм, тіло і душу.
   В цій статті розкажу конкретно про морську сіль, якою я користуюсь. Яка більше всього подобається та які мої враження після прийому ванни з нею.


    Те, що морська сіль зберігає у своєму складі близько 40 мінералів - незаперечний факт.
   Але варто розглянути її властивості детальніше...Основні мінеральні речовини в складі морської солі - це калій, натрій, кальцій, магній, кремній, марганець, йод, залізо і бром. Кожен з них важливий по-своєму для організму людини.
   Морська сіль допомагає не тільки нам мінералами, але й позитивно діє на самопочуття, настрій. Якщо у вас втома і роздратування - то ванна з сіллю це саме те, що вам потрібно. 
   
   Ванни із сіллю підвищують загальний тонус, зміцнюють імунітет, поліпшують кровообіг, позитивно впливають на обмінні процеси й активізують резервні можливості всього організму. От чому сіль, додана у ванну, вважається сильним "іммуностимулятором" і служить засобом профілактики цілого ряду захворювань.

  Для прийому ванни з сіллю вам буде потрібна не велика кількість солі, десь 50-100 грам. Моя сіль фірми "Body Basics" має надзвичайно гарний запах. Більше всього мені до вподоби з цитрусовою олією, вона гарно освіжає і розслабляє. 
   Після того, як я додала сіль у воду, вода змінила свій звичайний колір на оранжевий, це мене приємно здивувало :) Для експерименту я додала піни для ванни із запахом лаванди, вийшло дуже цікаво. 

  Після такої ванни, шкіра набула свіжості та шовковистості. А самопочуття не передати словами, це варто відчути, тому раджу вам спробувати! Ви не пошкодуєте! 

   

You Might Also Like

0 коментарі