Я повернулась :) А зі мною і гарні новини!

01:03

Перш за все я надзвичайно сильно рада, що тепер мій блог оновився, і Вам буде значно приємніше заходити сюди і читати статті. Це і мене надихає знову відключатись від світу і зосереджуватись тільки на тому, що я пишу. Пишу те, що хочу, пишу так, як мені подобається і я від цього ловлю кайф. Бажаю і Вам знайти джерело в якому Ви черпатимете своє натхнення!

Рада з вами перш за все поділитись як жити так, щоб радіти кожному дню. Отже, для початку кожен ранок має починатись із світлих думок і це в не залежності, що вам приснилось чи яка за вікном погода! Все залежить від вас! Людина подібна радіо, яке потрібно налаштувати на правильну хвилю :)
Щоб ваш день був активним - зробіть мінімальну зарядку, достатньо буде навіть 10 раз присісти і потягнутись, як саме вам підкаже ваше тіло.
Наступне, що потрібно зробити, навіть під час чищення зубів так це планувати день та ставити пріоритети, так ви знатимете, як провести день і не втратите жодної хвилини, цим самим відчуватимете себе добре, по собі знаю!
Не менш важливо пити воду, саме так пити воду. Вода допоможе організму заряджатись та концентруватиме мозок. На кожен кілограм 30мл води, більше не потрібно, але не чай не каву, а саме воду.
Навчіться у всьому бачити позитив! Приклад: на вулиці сильна злива і ви промокли до ниточки, подумаєте, що тут позитивного? А от і є, змокли, але ж не жарко :)
Також не сумуйте, якщо сталось щось погане, пам'ятайте це все тимчасове і цінуйте щасливі моменти, вони також не постійні.

На сьогодні це все, попробуйте дотримуватись цих простих правил і жити стане краще, варто всього лише спробувати! Можна почати це робити вже сьогодні, зараз! І не забувайте посміхатись :) 


You Might Also Like

1 коментарі

  1. Ура!! Ти повернулась))) Я мега рада <3
    А ще, ти сам позитивчик, і за це тебе дуже любцяю!
    xox N.
    www.mielandmint.com

    ВідповістиВидалити